VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

En jij wilde zeggen dat je zo'n geweldig verslag in een uurtje hebt geschreven? Dat zou mij op z'n minst een halve dag kosten.
    Very well done indeed.

2. Vortigar

Vortigar Well-Known Member

Ik zei toch, een heel ruim uurtje...
    Heel ruim uurtje...
    Zeg maar twee.
    Ik ben wel vlot als ik eenmaal op stoom ben en maak ook redelijk weinig typefouten.

Wat die meet betreft, ik kan uiteindelijk alleen op de zaterdag. Zondag moet ik voor het koor aan de slag, en wat nodige beweging eigenlijk /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif Eerbeekse Super Zeskamp.

Kan ik misschien op de vrijdagavond jouw kant al op komen Krye?

SC4, 31 juli...
    Ik ben zelf nog wat twijfelachtig over het hele ding maar tegelijkertijd verschrikkelijk enthausiast. Dude, it's got Darth Vader! Vraag me af hoeveel uur je erin moet proppen om hem te unlocken...

3. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Vrijdag is zeker al mogelijk, maar pas vanaf 2 uur ofzo, want daarvoor zijn de schoonmaaksters nog hier :p.

Ja ik weet ook niet of SCIV een goeie fighter wordt of niet, maar ik vind SC gewoon cool, dus ik ga em sowieso proberen :p

4. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Ik was eigenlijk ook van plan van vrijdag tot zaterdag te gaan dus als ik weer eens mee kan liften zou dat ideal zijn vorti /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif

5. Fulan

Fulan Well-Known Member

goed geschreven verslag vort!

6. Vortigar

Bedankt heren, bedankt.
    Ik had het dus toch goed dat Spoon en Pas in dezelfde poule zaten?

Spoon:
    Deal!
    Ik was me al zorgen aan het maken hoe je zondag terug kwam...

Krye:
    Ja klopt, ik heb ook heel wat uurtjes lol gehad met SC3 om alles te unlocken om later te horen (en te zien) dat het spel aan alle kanten uit elkaar valt van de bugs. En een aantal van de nieuwe en vernieuwde character designs in SC4 zijn heel erg strak.

Ik moet even kijken wat ik vrijdag de 11de exact doe, eigenlijk wil ik wel een dagje vrijnemen om vroeger te komen, vakantiedagen zat namelijk en dan is dit wel een goed excuus. Jullie horen nog hoe laat ik dus exact kan komen.

7. masterPasje

Zoals gebruikelijk is mijn bedoeling om van zaterdag tot zaterdag te komen (dat wil zeggen: een dag, niet een week...).

Wellicht zou ik ook gebruik mogen maken van dat ritje terug en afgezet worden op een of andere strategisch uitgedachte stationlocatie?

8. masterPasje

Enne..zeg heren, begrijp ik goed dat Gamekings helemaal niets heeft gedaan met alle opnames van de halve finales?

9. Fulan

Fulan Well-Known Member

dat begrijp je goed, maar ook niet met die van PGR, dus.

10. Vortigar

Plonk! WCG rapportje.

Nog een paar regeltjes veranderd, kopjes ertussen gepropt, pheauteau's gelinkt, ik vind het zo wel best. Op naar de finale, dan kan ik nog een muurtje metselen.

11. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Cool stuff, kom je ook naar de finale dan? In that case: misschien neem ik m'n camera mee dan, kunnen we een vid maken ofzo..

12. Vortigar

Ik was wel van plan om te komen. Lijkt me wel cool om de finale op te nemen en op Youtube te mikken.

Moeten we naderhand even kijken of jij en Fulan naderhand misschien een commentaar track eronder kunnen gooien. Kan geloof ik gewoon met MS movie maker.

Hebben we het nog wel over op de meet. Ik kom trouwens wel 's middags op vrijdag, iedereen in m'n team op werk had al vrij genomen, dus ik kon zonder problemen pleite gaan.

13. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

hoe laat sta je voor de deur?

14. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Jullie zijn welkom vanaf 2 uur op vrijdag (y).

15. Vortigar

Spoon:
    Na de lunch ergens, uurtje of 13:00. Ik bel nog wel van tevoren.

16. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Okee, wie komt er nou allemaal en op welke dagen?

Vindt iedereen het goed als we gewoon naar het winkelcentrum gaan en dat iedereen dan gewoon wat te eten haalt (of allemaal samen, whatever) en dat we dat gewoon bij mij thuis klaar maken ofzo? Tis me iets te duur om voor iedereen eten te fixen (ontbijt komt goed), we kunnen ook bestellen of chinees halen. Er zit ook een 'cookers' die maken ook patat geloof ik, maar t schijnt heel slecht te zijn (nog nooit gegeten).

Also, wie neemt er allemaal een 360/ps3 mee? Ik heb 4 schermen..

17. Seidon

Seidon The God of Battle walks alongside me! Content Mgr El Blaze

ha ha ha ha.

I just put that last post through an online translator and either it's incredibly faulty or you are completely off your tits.

Probably the former mind you but hey! It gave me a laugh!

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">Okee, which come there nou all and on which days? Does everyone approve it if we go simply to the shopping centre and that everyone then ordinary eat what obtains (or all together, whatever) and that we that simply at me at home ofzo make? Tis me something too expensive everyone food at fixen (breakfast comes good), we can also order or Chinese to obtain. There sits also ' cookers' those make also patat believe I, but t seems very bad (have been never eaten). Also, which take all 360/ps3? I have 4 baffles.</div></div>

18. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    hahaha, wow, that's incredibly faulty. It's funny how useless online translators are, you might as well use a dictionary, haha.

19. Sofiane

Sofiane Well-Known Member

PSN:
    sofiane-senshu
    XBL:
    Sofiane-senshu
    Jo,jo,jo,

Lange tijd niet meer gepost hier en ook lange tijd niet meer actief geweest met VF, maar na een aantal VF5:R vids gezien te hebben, ben ik weer meer actief aan het spelen. Ik zal ook daarom dit weekend bij Krye aanwezig zijn en ben van plan om al vrijdag te komen. Anyways Ik had het al eerder over met Spoon en Krye, mss is het een leuk idee om zaterdag te gaan barbecuen? Even gezellig van het scherm af voor een poosje :p. Anyways, ik speel nog steeds Akira als main en ben nu bezig met Sarah als 2nd, benieuwd hoe die tegen jullie gaat werken.

Oh ja Krye, besef me dat ik nooit bij jou geweest ben, kan je jouw adres via pm sturen? bij voorbaat dank.

Greetz, Sofiane

20. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    PM gestuurd.

BBQ, helemaal vergeten.. Ik wil wel barbequen, maar dan moet het wel beter weer zijn dan vandaag :p. Tis ook niet zo'n grote barbeque (zo'n rond dingetje), dus het wordt heeeeel rustig eten dan :p.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice