VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

I rofl'ed at the "I have 4 baffles" part

over de BBQ, 1 hamburger en een broodje en ik heb genoeg :p
    maar goed, ik ben toch iets meer fan van het ergens eten halen enzo. but im down with whatever. we zien wel denk

2. Fulan

Fulan Well-Known Member

</div></div>that is actually 100% accurate, I have 6 baffles btw, baffles are tottaly awesome.

3. Vortigar

Vortigar Well-Known Member

Spoon:
    Your 360 come back already?

Krye:
    I'll bring my PS3 in any case, I think we'll need a second stick for that machine then

Sofiane:
    You're bringing at least a PS2 stick and a converter right, plz don't forget a second converter for Mr Dudley.

SeikoKilla:
    Congrats on winning the last RanBat!

Seidon:
    I'm still wondering how it converted 'schermen', which means either screens/monitors or fencing into baffles...

4. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Still waiting for this shit. I'm hoping today
    "Priority" my ass. This still takes forever and a day.

5. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Tis tenminste gratis :). Als je DS kapot gaat moet je dokken :X (gelukkig werkt de mijne gewoon, ook al gebruik ik hem maar 2 keer per jaar ofzo).

6. akebueno

akebueno Well-Known Member

@Krye
    ik ben er voor 2 dagen. of vrijdag tot zaterdag of zaterdag tot zondag. laat je asap weten.

p.s. ik ben met ov dus neem liever niet mijn ps3 mee...

7. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Oja, nog iets. Er zijn hier twee banken+eventueel een improvised sleeping spot gemaakt van tuinstoelen kussens en andere random zachte stuff achter de bank :p (daar heb ik vorig jaar op geslapen, erg chill al zeg ik het zelf).

Op vrijdagnacht heb ik tot nu toe alleen Maurits en Christiaan staan, op zaterdag Kareem, Sofiane en Yrvin. Op zaterdag is sowieso al een slaapzak+luchtbed nodig, heb eventueel wel dekens liggen, luchtbed is een must, tenzij iemand het random ding wil uitproberen, tis goed te doen, dus dat kan ook.

8. Seiko_Killa

Seiko_Killa Well-Known Member

Yo yo ik wil ook al een vrijdag komen. Dan kan ik uitgebreid spelen tegen Krye en anderen voordat ik zaterdagochtend/middag naar een Street Fighter toernooi in Delft ga. Als het meezit kom ik zaterdagnacht terug van het toernooi en blijf ik gewoon tot zondag. Zo kan ik van het weekend tegen iedereen spelen denk ik.

Ik was van plan om vrijdag rond 5-6 uur 's avonds te komen. Ik neem nog telefonisch contact op met Krye een dezer dagen.

See you all soon...

-Yrvin-

9. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Klinkt goed, hoor het nog wel /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

10. Seidon

Seidon The God of Battle walks alongside me! Content Mgr El Blaze

Weird thing; I converted it from Dutch to French and then French to English and it changed to screens.

Baffles for all!

11. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

"Proud owner of 5 Baffles."
    I admit, I lol'd

my 360 has been shipped 30 minutes ago from germany according to track and trace. with a bit of luck it 'should' be here tomorrow in which case I can take it along for this weekend.

12. akebueno

akebueno Well-Known Member

@Krye
    het wordt vrijdag en zaterdag!

13. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Cool, zie je dan!

Vraagje aan Kareem: kan jij je 360 meenemen? Dan hebben we minimaal 3 setups als Chris z'n xbox niet terugkrijgt voor vrijdag.

Heb er zin in!

14. Sofiane

Sofiane Well-Known Member

PSN:
    sofiane-senshu
    XBL:
    Sofiane-senshu
    Ik kom dus ook al op vrijdag :p

15. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Vrijdag wordt druk! Even friendly reminder dat er tot half 2 er schoonmaaksters in m´n huis bezig zijn en ik daarna nog snel alle stuff naar beneden moet halen, dus please niet voor 2 uur voor m'n deur verschijnen :p, daarna is iedereen om elke tijd welkom :).

Chris en Kareem nemen hun xbox mee, dus dan hebben we morgen 4 setups :).

16. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Mocht je het nog willen weten: Karim neemt zowel de xbox als masterPasje mee. Hopelijk ben je met hem net zo tevreden als met die xbox...

17. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Haha nice, blijf je ook slapen?

Wie neemt er allemaal eigen slaapzak/luchtbed mee?

18. Sofiane

Sofiane Well-Known Member

PSN:
    sofiane-senshu
    XBL:
    Sofiane-senshu
    Ik kan wel een slaapzak meenemen, gezien ik toch geen console hoef mee te sjouwen.

Word volle bak zo te zien, genoeg uitdaging dus :). Iemand nog wat van Twan gehoord?

19. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Twan zou me nog laten weten wanneer hij precies komt, waarschijnlijk alleen zondag.

20. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Ik kom van vrijdag tot vrijdag. Dat wil zeggen: niet een hele week (don't worry^^), maar ik zal vrijdagavond weer huiswaarts gaan.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice