VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ja klopt wel een beetje Twan, maar ik was ook niet 100% wakker voor m´n gevoel. Normaal gesproken als iets niet werkt ga ik net zolang anders spelen tot iets wel werkt, maar ik kon me niet genoeg concentreren om m´n patroon aan te passen.

Tis iig zeker dat jullie me door beginnen te krijgen en daar ben ik blij mee :). Over meer interrupten, ik hou me teveel aan de regels van het spelletje als ik verdedig, heb ik het idee. Ik verdedig te passief. Wat ik ook merk is dat ik veel beter kan verdedigen nadat ik mezelf op disadvantage heb gezet, dan nadat de tegenstander wat heeft gedaan, dat heeft vooral te maken met meteen weten wat de tegenstander heeft gedaan (characterkennis) en reactiesnelheid (combinatie van ervaring, echt reactiesnelheid en comfort).

Beetje vage shit hierboven, maar het komt er iig op neer dat m'n onervarenheid in VF een beetje begint te showen voor m'n gevoel :p.

Heb nu een beetje een pauze genomen van VF, was er voor m'n gevoel ff teveel mee bezig en had een soort van informatie/frustratie overload ofzo. Laten we het maar op een dipje houden, ga van het weekend wel weer eens wat spelen en kijken wie ik nou echt als secondary wil spelen (ik vind Vanessa niet leuk genoeg om er echt veel tijd in te willen stoppen). Ik ga geen uitspraken meer doen over m'n secondary tot ik het echt zeker weet, lol.

2. Fulan

Fulan Well-Known Member

nooit dus :p

3. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ssshhh :p

4. Fulan

Fulan Well-Known Member

hahaha

5. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Dames, wat doe je met een stick als een knop het niet meer goed doet? Me B knop is gaar. (wat me eerder klachten verklaard dat ik momenten heb dat ik weet dat ik iets input (en op tijd) en er niks uit komt.)

6. Fulan

Fulan Well-Known Member

mischien zou je de stick kunnen open maken en wat knopjes kunnen omdraaieën.

7. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

stick open gemaakt maar al die knopjes zitten aan printplaatjes vast. Geen idee hoe je dat er af kan halen zonder iets te slopen.

8. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ik heb een memorycard gekocht =D! Character profiles on the move!

9. NGKrush

NGKrush Well-Known Member

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    yep, that'll mean you have to "soldeer" the buttons off and swap them. no other way with the 360 hori sticks /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif
    too bad about vanessa, i really thought she would fit you. i'm playing around with eileen atm again. let's see if i have a small game with her going next meeting.

10. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Hey you know how often I switch characters, I´m back to Brad now atm, no telling who I´ll be playing tomorrow!

I´m just not feeling like putting so much work into Vanessa atm, maybe when I feel like it, I´ll start playing her.

11. Vortigar

Vortigar Well-Known Member

NGKrush:
    It's solder in English... :p

Fulan & Krye:
    WCG Finals 27 September at firstlook 2008 apparently.
    Darn. Now I've got to get tickets for 17,50€? Tjielp?
    Can't I get in through the back door as a coach or something?
    You guys need me man, you wouldn't know what to do without me! /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Ah well, Motorstorm, Resistance 2, Little Big Planet, Could be worth it I guess.

edit:
    Wait a sec, 27th? That's the same date as the first day of the stripdagen Houten. FFS I wanted to be there on the first day, there's a couple of things I'm looking for I don't think will last on that market for the second...

General:
    I'm home alone this weekend. Anyone wanna bother to come over and play some VF? It's possible to stay over through the night. TV's (and rooms) aplenty, consoles not so much.

12. akebueno

akebueno Well-Known Member

yo, ben terug van vakantie! Praag was echt vet, maar wat stikt het daar van de strip-joints. damn, je werd om de minuut lastig gevallen ermee en jah, we zijn wel ff geweest...best lachen /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

jullie hebben ook weer wat meets gehouden zie ik. moet deze week nog ff blokken (hertentamen), maar de laatste week van Augustus kan ik wel ff wat regelen mochten jullie zin hebben.

de 27ste dus, ik zal er zijn. 17,50!? what the...

13. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ik zal kijken of ik wat vrijkaartjes kan regelen, m'n ouders willen opeens ook komen, die hebben voorrang, maar jullie staan tweede op de lijst! :p.

Heb volgende week zeer waarschijnlijk geen tijd voor meets, maar deze week ben ik redelijk vrij, ik ga morgen naar Twan (Yrvin komt ook), zal het hun even vertellen over je voorstel voor het weekend, Maurits. Ik ben wel down, maar er moeten wel wat meer mensen komen, anders is de trip me te lang :p.

PS: John Coltrane ftw! (10 cd's voor een 10tje wtf!)

PPS: Welkom terug Ake! Praag wil ik ook eens heen, lijkt me echt een toffe stad, hoor bijna alleen maar goede dingen erover.

14. Vortigar

Vortigar Well-Known Member

Ja, is een beetje kort dag. Wist ook vorige donderdag pas dat iedereen pleite ging...

15. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

@Vortigar
    Ik ben nu thuis met me ouders firefly aan het kijken. Zijn nu halvewege disk 3, erg leuke serie!

16. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Kleine write-up over gisteren:

Goed gespeeld iedereen! Leuke potjes tegen iedereen gespeeld, weer goede dingen geleerd+inspiratie opgedaan om uit m'n Lau dipje te komen :). Heb niet veel interessante dingen over iedereen te zeggen, behalve dat we een haat-goh-dag hadden gister. Trek et je niet aan Kareem, we moeten gewoon harder werken om Goh goed door te krijgen en juist te reageren in situaties. Je was gister gewoon on-point, very well played :).

Sidenotes: Ik heb besloten dat ik een custom stick ga laten maken. Ik dacht aan arcade-in-a-box, maar als iemand een goede builder in Europa weet, is dat misschien nog beter.

Ik weet nu ook hoe ik van 6pp af kan komen: 3p is het antwoord. Veel situaties waarin ik 6pp deed om schade te doen vanuit adv. waren situaties waarin 3p->confirm->pk de truuk 100 keer beter en veiliger doet. Gister een beetje begonnen met experimenteren en de resultaten bevielen me heel erg, dus ik ga dit nu in m'n game proberen te werken.
    Heb ook nog even naar de punishment chart gekeken, ik punish nu wel, maar vrijwel alleen met pk; dus daar zit nog veel ruimte voor verbetering in. Was met name tevreden over gister omdat het erop lijkt dat ik een weg heb gevonden die de langs de spreekwoordelijke muur leidt, nu nog maar hopen dat dat zo is :).

17. akebueno

akebueno Well-Known Member

@Spoon
    firefly is ook vet! jammer dat de serie zo abrupt stopte, maar ja, je altijd de film serenity nog...

over sticks
    ik heb besloten om het toch maar te doen. ik neem te veel damage bij stagger...weet iemand waar ik virtua stick high grade kan halen? bij de bekende adressen (PLAY- ASIA, enzo) zijn ze uit stock.

18. Fulan

Fulan Well-Known Member

@vort, ik zou willen komen maar moet werken.
    <div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body"> Je was gister gewoon on-point, very well played :).</div></div>
    eh, niet echt hahaha. Heb 'it idee dat ik vaak maar wat aankloot. dus ga doen wat ik altijd al zeg wat ik wil doen en ga dingen op schrijven. en om een of ander reden mixde ik niet wat ik deed, als iets 2 keer lukte deed ik het de hele tijd.

lol. maar was wel weer leuk gister.

@ake, VSHGs kan je eigenlijk alleen nog vinden op ebay. je zou die HRAP3 hier kunnen bestellen http://www.akihabarashop.jp/developments/index.php

19. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Mja je kan niet ALLES goed doen (wil ik altijd wel, maar kan gewoon niet), ik vond je gewoon sterk spelen gister. Ik ging zeiken over dingen die de hele tijd op me werkten, dat je dat de hele tijd spamt is alleen maar goed: never change a winning formula.

Ik snap btw wel een beetje wat je bedoelt met dat 'aankloten' dat gevoel heb ik zelf ook vaak over mezelf; bij mij gaat dat dan over dat ik niet de perfecte opties gebruik bij elke situatie/niet de opties goed mix. Ik heb na een tijdje dan wel altijd ook het gevoel dat dat toch niet zoveel uitmaakt, mixen ga je pas doen als de tegenstander je daar een reden toe geeft, als dingen werken is het nutteloos om te mixen.

Beetje random shit allemaal, maar tis gewoon dat ik het moeilijk vind om tegen te spelen, dus ben ik stiekem een beetje biased over hoe goed je speelt :p.

20. Fulan

Fulan Well-Known Member

haha maar het is geen winning formula.

jullie zaten te zeiken hoe Goh zo safe is, ik kan 100x safer spelen met betere resultaten. lol.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice