VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Nog even iets over stockholm:

Ryanair heeft momenteel een aanbieding voor vluchten vanaf eindhoven naar stockholm. Die aanbieding gaat als volgt:

Als je voor 5 januari een vlucht boekt die tussen 5 januari (ofzo) en 31 maart ligt, kost dit maar 15 euro (geen extra kosten verder), dat is een enkele reis, dus als je een heen en terug vlucht boekt, kost dat maar 30 euro per persoon.

Probleem is alleen dat die aanbieding op vrijdag niet lijkt te gelden, dan kost een vlucht namelijk opeens een stuk meer. maandag is gewoon 15 euro, samen kost het ongeveer 67 eu p.p. als je op vrijdag wilt gaan. Als je op donderdag gaat en op maandag weer terug, kost het wel maar 30 euro..

Beetje vaag verhaaltje wss, komt er iig op neer dat als we cheap willen gaan, we een dag eerder weg moeten...(mits we er voor 5 januari uit zijn wanneer we willen gaan en met hoeveel).

EDIT: Zijn er nog meer mensen down voor een meet bij Twan op maandag of dinsdag?

2. NGKrush

NGKrush Well-Known Member

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    ja we moeten het echt nu organiseren, 30 euro is minder dan een reis met de ns naar zeeland, d@mn!

dinsdag is de dag, karim komt iig!
    pascal, als je ook komt (hoop van wel) kan je van te voren zeggen welk character je gaat spelen, ik wil ff was punishment dingen uittesten en heb geen tijd om al je 6 characters af te gaan :p

3. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Nee sorry, ik kom niet. (Twan weet dit al)
    Ik moet weer heel wat inspelen voordat ik me weer durf te vertonen en ik blijk dinsdag nog weg te moeten ook. Volgende keer ben ik er wsl gewoon weer bij.

4. akebueno

akebueno Well-Known Member

dat is idd het overwegen waard. indien het in de tweede helft van maart is, dan gaat het mij wel lukken.

5. Vortigar

Vortigar Well-Known Member

Tweede helft van maart is ok by me.

Maar weten we iets definitiefs van de spelers daar?

6. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Oke dudes,

ik heb vandaag rondgebelt wie allemaal mee naar stockholm wil, zover gaat iedereen behalve kareem mee. sofiane heb ik nog niet kunnen bereiken maar ik ga wel een beetje vanuit dat ie mee gaat.

hier zijn de feiten:
    vertrek eindhoven op donderdag 26 maart 14:00
    terug naar huis stockholm op maandag 30 maart 14:05
    kosten:
    20euro retour
    14,50 reisverzekering (als je die dus niet hebt(buiten NL) check met je ouders)
    30euro per koffer NAAST je handbaggage (houd er rekening mee dat er ingechecked moet worden op het vliegveld ipv dat je dat online kan doen).

wat we wouden doen is 2x extra handbaggage erbij nemen om eventueel de virtuabox en andere dingen mee te kunnen nemen, zodat de kosten gedrukt worden. voor sommige maakt het niet uit, voor andere best wel wat.

maurits gaat met zn creditcard de reis boeken, daarvoor hebben we nog wat info van jullie nodig:

Volledige naam
    adres
    postcode, woonplaats
    telefoon nummer
    email adres
    reisverzekering ja/nee
    extra tas ja/nee

als jullie dat naar mij: twanmul[at]gmail.com
    kunnen sturen voor morgen 14:00 dan kunnen we de order plaatsen.
    na aanleiding van welke extras je nodig hebt is de prijs dus iets anders. na de boeking sturen we de rekening gegevens door om je bedrag op over te maken.

supercool dat we dit gaan doen, ben echt super enthausiast!!

7. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Very nice! Prijs is echt te laag voor woorden...20 euro, gaat echt nergens over /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif .

Maurits, ik zit vanaf morgen een week in Engeland, heb daar geen internet, dus ga het geld pas volgende week over kunnen maken. Ik hoop dat dit geen probleem is?

Wanneer komt Yrvin uit de hyperbolic timechamber? Ik verwacht minstens super saiyan 3 niveau! /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

8. Seiko_Killa

Seiko_Killa Well-Known Member

Ik denk dat ik de volgende meet wel ga meemaken, Wouter.

-Yrvin-

9. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    next meet is dinsdag of woensdag? sof was die dagen vrij nl, gaat dat je lukken seiko?

10. Seiko_Killa

Ik heb het eigenlijk te druk deze week, Twan. Maar ik ga toch proberen een woensdag te komen. Dan kom ik gelijk uit mijn werk om tijd te besparen. Wordt wel pas een uur of 5 dan. En dan moet ik waarschijnlijk om half 10 weer weg.

Ik kan niet wachten om tegen je new and improved Jeffrey te spelen. Hopelijk tot een woensdag dan.

-Yrvin-

11. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    oke, dan zet ik alles klaar dat je meteen kan zitten en spelen. no time to waste!

http://www.youtube.com/watch?v=ZYjDpL6hLKE

maar meetings genoeg dude, anders doen we het toch een keer op een zondag of een dag dat iedereen weer kan.
    als je wat data geeft kunnen we agendas vergelijken.

12. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Ik kan beter zingen dan dat

13. Seiko_Killa

Hey guys, gisteren was er een mini meeting bij Twan met Pascal en mijzelf. Daar wil ik graag het volgende over zeggen:

Pascal: How I love to hate you. Je Lion skills zijn duidelijk weer omhoog gegaan. Raar hoe je soms beter kan worden door niet te spelen. Maar het heeft gewerkt! Je punishte vaak met P,K ipv met throw. Je deed veel lows om leven weg te poken. Ik dacht eerst dat je weinig moves gebruikte, maar na je uitleg zag ik dat je je een hoop nieuwe moves hebt eigen gemaakt. Leuke throw setups. En je wist mij elke keer toch te raken hoe lang ik ook bleef blokken. Ik kan gewoon niet meer defensief spelen tegen jou. Ook weet je goed throws te ontwijken. En het belangrijkste van de avond vond ik dat je zelden meer aanvalde als het niet jouw beurt was. Dit gaf je zelf ook wel aan en daarom kon ik niet meer op counter hits hopen.
    Ga zo door en ik weet bijna zeker dat de andere spelers nog meer moeite met je krijgen.

Twan: Ik had het al gezien in de laatste vids van Krye. Het lijkt wel alsof je een compleet nieuwe Jeffrey speelt. Je hebt veel bad habits weggewerkt. Ik heb nog nooit zoveel throw escapes van jouw kant gezien. Je weet veel beter waar je mee bezig bent in sommige situaties. Je hebt een goede feeling wanneer je 6K eruit kan gooien. En in tegenstelling tot wat je zelf zei vond ik juist dat je het beter dan normaal tegen Lei Fei deed.

In het algemeen vond ik het weer heel leuk om tegen jullie beiden te spelen. Elke keer weer denk ik dat ik genoeg dingen heb gefinetuned om jullie af te maken, maar jullie staan zelf ook niet stil. Daarom ging ik na deze meeting toch weer naar huis met veel dingen die ik thuis er nieuw bij moet leren. Props!

-Yrvin-

14. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    tnx yrvin, sommige dingen gingen beter, maar je had gewoon goeie flows met leifei staan. ik probeerde gaten te zoeken maar kwam er weinig tegen, ik had het idee wel een stabiele basis te hebben verzonnen tegen hem maar blijkbaar was die niet zo goed als ik dacht. ik vraag me toch af waarom het moeilijker is tegen wolf te spelen dan leifei, tuurlijk daar speel je altijd al beter mee maar ik had toch meer het idee dat ik mn eigen game kon spelen tegen lf dan wolf, moet veel meer oppassen.

en ik wil hetzelfde compliment aan pascal geven voor gisteren. ik zag veel leuke en nieuwe dingen. misschien niet nieuw nieuw, maar gewoon veel beter toegepast waardoor het gewoon moeilijk was om tegen te spelen. imho ging je p2 kant vrij goed gisteren ook, tuurlijk komen er wat neutral throws uitl, maar dat voelde meer alsof je me uit balans wou gooien tov throwescapes met gekke throws dan dat het echt failed inputs waren. lion okigame is absurd goed, dat heb ik gisteren ook wel echt gezien wat de potentie ervan kan zijn. het is echt jou character en het enige waar ik op aan zou kunnen merken is dat je soms gewoon wat situaties weggeeft door ff die simpele maar consistente opties in je hoofd klaar te hebben (zoals 8p+k of een juggle naar wallhit naar downattack voor situationeel extra dmg) met die dingen zodat je gewoon ff die ronde pakt ga je beesten met lion.

tnx voor de good games. ik heb ook weer dingen om over na te denken en te oefenen, dus looking forward to next time!

15. Blackula

Blackula Well-Known Member

PSN:
    Blackula1981
    XBL:
    BlackulaReturns
    This thread is on FIYA!!!!

16. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

It's because our views are over 99,999!

17. Blackula

Blackula Well-Known Member

PSN:
    Blackula1981
    XBL:
    BlackulaReturns
    I know. I'm just pointing out the obvious. /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif lol. It's more of a congratulations type of thing for so much traffic.

18. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    and that from such a small country!!
    holland has 3million inhabitants less than new york city alone!!

does that mean that we are superior to nyc, or just that we talk too much? :p

19. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

^I'm afraid we all know the answer to that...

Dank voor de complimenten Yrvin en Twan! Ik was zelf ook verbaasd hoe goed het ging en vooral hoe natuurlijk alles weer aanvoelde na zo'n lange tijd. Tel daar nog bij op dat ik alles vanaf die vreselijke 2p zijde heb gespeeld en het zal niemand verbazen dat ik hartstikke tevreden terugkijk. Er gingen zeker nog heel wat juggles verkeerd omdat ik soms ineens niet in staat ben om de inputs te spiegelen, maar het herkennen van de situaties en het inschatten van de afstanden gingen beter dan ooit tevoren.
    Wat ik graag nog zou zien verbeteren is dat ik eens een keer goed effect zie van mijn throwescapes. Ik voer ze wel in, maar ik word op die momenten gepakt door andere moves en als jullie me wel gooien dan heb ik ze (uiteraard) net niet ingevoerd...
    Tegen Yrvin kon ik nog wel een of twee giant swings escapen maar uiteindelijk werd ik er door veel meer gepakt en ik had het idee dat die stomme Wolf dat zelf ook begon door te krijgen want op het laatst vloog ik wel erg veel door de lucht.

Oh en Twan, nogmaals, niet verder nadenken over een ander betrouwbaar 2de character. Die heb je al en die speel je al zolang je VF überhaupt speelt. Zeker als je haar in "berserk-mode" speelt zoals je dat op het eind begon te doen, weet ik helemaal niet meer waar ik het heb. Jouw Eileen geeft mij veel meer tijd om na te denken en dingen te zien aankomen.

20. Seiko_Killa

Gaat iemand mij nog vertellen waar FIYA voor staat?

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice