VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Tijd om weer wat leven in de brouwerij te brengen /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

Ik heb nog steeds geen stick, maar ga deze week parts bestellen, dus over plusminus 2 weken kan ik er weer tegenaan :p .

Anyways, mijn ouders gaan over een paar weken een weekje op vakantie, dus het is weer tijd voor een grote meet bij mij thuis!

Vrijdag 29, Zaterdag 30 en Zondag 31 mei, let's do this!

Kleine reden om weer een beetje te oefenen? Of ben ik de enige die aan het slacken is /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Check ook deze thread:

http://virtuafighter.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/248729

Veel spelers die onze kant op willen komen! /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

2. akebueno

akebueno Well-Known Member

yo Wouter,

waar ga je die parts bestellen? http://www.arcadeshop.de? ik wilde ook nog 8 rode sanwa buttons (snap-in) halen, misschien dat we dan de verzendkosten kunnen delen?

wat betreft die meet...ik ben er waarschijnlijk alleen zaterdag en zondag.

3. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Moet ik nog ff kijken, ik vraag ze voor m'n verjaardag, dus das lastig waarschijnlijk /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smirk.gif Maar ik zal et ff overleggen /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif .

Waarschijnlijk bestel ik of daar of bij starcab.net

Vet dat je komt btw /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

4. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Random: Pascal en ik zagen een street fighter stick bij de nedgames hier in apeldoorn liggen.

5. NGKrush

NGKrush Well-Known Member

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    false alarm, het is de goedkopere versie en voor ps3. tnx voor the headsup though!

6. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Ik heb al een tijdje niks zinnigs meer gepost....daar komt nu eigenlijk geen verandering in, merk ik terwijl ik dit schrijf...

Just wanted to let you know I'm still alive and kicking en dat ik reuze benieuwd ben naar het aantal spelers dat Krye bij elkaar weet te lobbyen. Niemand hoeft zich ooit zorgen te maken over mijn motivatie, btw. I'll be there.

7. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    De teller staat nu op 30 /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif Het lijkt erop dat het nog wel eens leuk zou gaan kunnen worden /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Check allemaal de VF5R videos thread, videos van versie B staan daar. Na het zien van die vids zou het me niets verbazen als SEGA wilde wachten met het aankondigen van een eventuele console versie totdat ze deze update eruit hadden... Niet om de gameplay changes, maar om de camera/animatie changes, het ziet er nu veel aantrekkelijker uit allemaal, veel van de klunky animaties zijn verbeterd (bijv. Sarah's neutral stance...EINDELIJK!), dus het ziet er nu allemaal een stuk slicker uit /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif . Check those videos out! Weer een sprankje hoop!

Ik probeerde vandaag btw eens VF op pad te spelen, omdat ik dus geen werkende stick heb. Een woord: Blegh. Dat ik daar ooit VF op heb willen proberen te spelen zeg... ik kan er echt helemaal niks mee. Met Street Fighter kan het nog enigsinds, maar dit werkt echt voor geen meter.. Ik wacht wel tot ik een stick heb voor ik weer online ga, haha /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

EDIT: En what do you know, terwijl ik deze post maakte kwam er nog een reply, dus staat de teller nu op 31 /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

8. masterPasje

Go go pad-players!! ^^

9. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Het is alsof je jezelf vrijwillig handicapt!

Parts zijn besteld, sorry Ake, m'n ouders wilden het simpel houden /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif

Ik heb bij starcab.net besteld, 1 sanwa jlf stick, 6 obsn 30 screwons en 3 obsn 24 screwons, alles was daar in stock, dus met een beetje mazzel heb ik het met een weekje of minder binnen (shop zit in frankrijk) totale prijs was 36 nogiets, geloof dat daar nog 11 eu verzendkosten bovenop kwamen, maja dat moest dan maar :p . Als jij je parts ook snel wilt, is dat misschien een goede plek /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

10. Vortigar

Vortigar Well-Known Member

Dat toernooi ziet eruit om iets prachtigs te worden!

Zelf ben ik op hiatus, heb wat zaken op willen pakken na de trip en ben met wat vrienden sf4 aan het spelen en het gaat allemaal zo brak als wat.

Op het moment focus ik me om mijn leven weer wat in elkaar te zetten. Veel problemen op werk, thuis, heb een psycholoog erbij gehaald, zit absoluut niet lekker in m'n vel, etc, etc...

On a happier note. Sineãd O'Connor komt weer naar Nederland! Ik ben dus 15 augustus op Pinkpop Classic of 16 augustus in Paradiso Amsterdam omdat het long overdue is dat ik haar eens live zie.

11. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Wo, vervelend om te horen Maurits /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif

Moet lastig zijn geweest om een psycholoog te raadplegen, maar ik weet zeker dat het een goede beslissing is geweest. Ik ben zelf ook al een tijdje in therapie, omdat ik een probleem heb met shit uitstellen, denk daarbij aan huiswerk, rekeningen betalen, etc. . Ik vond het zelf erg moeilijk om daarmee naar iemand toe te gaan, omdat ik half bang was dat ik me gewoon aanstelde en het luiheid was oid. Inmiddels weet ik wel beter en ben ik goed op weg het probleem op te lossen, ik hoop dat het bij jou ook zo voorspoedig verloopt.

Als je ooit ergens hulp bij nodig hebt ofzo, zeg het maar /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

Toernooi gaat idd waarschijnlijk geweldig worden! Twan had aan WCG gevraagd wanneer ze alles gaan aankondigen en dat gaan ze pas in juni doen ofzo.. dus we gaan deze week even een weekend picken! We hadden ook al wat leuke ideeen met betrekking tot een banner en wat filmpjes enzo. Misschien is het ook leuk als we een originele naam bedenken ofzo, iemand suggesties? Het moet iets Hollands zijn, dat is wel zo leuk /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

12. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    NL-TYME? :p vEURtuO fighter?

Ja, kijk wel uit naar die euro meeting.
    ik zit ook te lang te wachten op een stick en ben alternatieven aan het zoeken voor een andere manier om eraan te komen want het duurt nu echt te lang, we moeten weer snel gaan spelen!

13. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    KLOMP-TYME!!!11... xD

Of klap van de molen (Hit by the windmill? klinkt niet zo lekker, haha).

Ik ben down voor een meet als er twee mensen met een 360 stick komen, anders wordt het nog ff wachten tot ik een stick heb /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif

14. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Starcab heeft de parts op 28/4 al verstuurd! 2 dagen nadat ik ze besteld had! Ik en mn vader hadden alleen iets fout gedaan bij het bestellen, waardoor ze maar 1 30 mm knop en 1 24 mm knop hebben verstuurd, dus we hebben vandaag de rest besteld, hopelijk dat vrijdag alles binnen is, dan heb ik met een beetje mazzel volgende week m'n stick af!

15. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    nice, post some pics!!

ake ga jij nog parts bestellen?

16. akebueno

akebueno Well-Known Member

yep, alleen bij arcadeshop.de, omdat ze hier parts in voorraad hebben die ik nodig heb.

17. Craven

Craven Member

Als nieuw lid van de VF community laat ik me hierbij even voorstellen. Mijn naam is Chris 'Craven' Roverts

Ben al jaren een gamer met een intresse in een grote range spelen (rpgs, shooters en survival horrors). Via een goede vriend ben ik in aanraking gekomen met VF5 en ondertussen zijn vechtspellen een verslaving aan het geworden.

Deze vriend is voor jullie een oude bekende, namelijk Pascal a.k.a. masterpasje.

De laatste maanden heb ik naast VF5 me ook bezig gehouden met SF4, maar voor de komende tijd wil ik me vooral gaan concentreren op VF5.

Toen ik begon met VF5 heb ik gevochten met El Blaze, maar op advies van masterpasje ben ik vorige week overgestapt op Lau. Via command atack zit zijn commands er wel in. Ben nu via quest mode combos aan het oefenen en via de online modus om wat 'menselijke' tegenstanders tegen te komen. Ik zal de komende tijd iig tegen masterpasje vechten, omdat online toch zijn beperkingen heeft.

18. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Welkom Craven!

Altijd fijn om nieuwe spelers te zien /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif . Leuk om te horen dat je vaak met Pascal speelt, kun je een beetje met hem meekomen?

Hoop dat je ook een keer met de rest van ons offline komt spelen!

On another note: vandaag is het eerste pakketje van starcab.net binnengekomen, dus ik heb een Sanwa JLF-8YT en 2 knopjes binnen, de rest is vandaag verstuurd, dus die verwacht ik over een paar daagjes binnen te hebben /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif .

Ik ga proberen m'n stick in m'n oude EX2 box te bouwen, ik heb eens gekeken en dat moet in principe gewoon lukken! Ik ga vandaag eens kijken of ik de printplaatjes er even uit kan slopen, die zijn namelijk kaput.

19. Craven

Craven Member

Zodra masterpasje VF weer full-time oppakt dan zal ik hem alle hoeken van de ring laten zien. Dan zal ik wel zien hoe on par ik met hem ben en hoeveel ik nog moet leren.

Maar ik ga binnenkort wel een stick kopen, met de command training heb ik gemerkt dat het met een stick een stuk makkelijker is dan met de pad.

20. masterPasje

Oké Chris, geen cola meer voor jou. Je gaat rare dingen zeggen!

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice