VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Nice [​IMG] Tot morgen dan.

@Ake: Cool! Laat maar weten wanneer je weer tijd hebt, dan regelen we iets als je zin hebt [​IMG]

2. NGKrush

NGKrush Well-Known Member

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    niets van sof gehoord, word ons 3-en dan!

3. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Gezellig [​IMG] .

We speelden niet geweldig, maar fok et, et ging best goed voor de eerste keer in wat, 3 maanden (op die meet bij mij thuis na dan)?

Bij Yrvin zag ik wel roest, nog steeds, maar je zei zelf al dat je thuis niet echt meer speelt. Gaar van je save, btw, hoop dat het nog goedkomt op een of andere manier [​IMG] .

Ik was wel verbaasd van hoe goed Twan speelde eigenlijk, ik was bang dat je superroestig zou zijn, maar het ging eigenlijk wel heel erg goed! Je miste wel vaak 43p+k in combo's, maar afgezien daarvan vond ik je heel goed spelen [​IMG] . Spacing was on point!

Ik vond mezelf toch wel goed spelen, ben tevreden over vandaag [​IMG] . Aanvallen ging niet geweldig, maar toch, hitchecken ging weer heel goed [​IMG] . Defense voelde heel solid vandaag. Ik deed consistent ETEG met 3 throwescapes en fuzzy ging ook lekker. Vaak dat ik een paar keer fuzzy'de en dan een 0-frame throw kon krijgen, voelde goed [​IMG] . Jeffry's 4kp met Lau sabaki'en is echt vet btw, hahaha.

El Blaze ging ook goed! Heb weer wat dingen aan m'n game toegevoegd en ik begin eindelijk het gevoel te krijgen dat ik alle situaties wel een beetje ken met hem.

Ben 's avonds nog naar Terminator: Salvation geweest. Best wel toffe film! Kan niet tippen aan Terminator 2 natuurlijk, maar tis toch wel een tie met Terminator 1 wat mij betreft. Lekkere hersenloze actie [​IMG] . Die koppen van die Terminators hebben zo'n lekkere menacing look, instant ongemakkelijk gevoel :p .

Next meet na Wimbledon?

4. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    ja moeten we doen!

yrvin ik vond je leifei tof om te zien, heel vloeiend ging je van het een naar het ander!

wouter, teveel schade zoals altijd!

5. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Voor degenen die de Amsterdam thread niet bijhouden: Jeneric en Bob zijn confirmed, dus iig een kans op wraak voor Stockholm :p .

En natuurlijk gewoon tof dat zij komen.

Vanaf deze week ben ik vooralsnog op woensdag, vrijdag en maandag ook beschikbaar, sax/scherm seizoen is voorbij, zomervakantietijd!

6. Vortigar

Vortigar Well-Known Member

Ik ben weer terug van weggeweest en wou even melden dat ik voor vrijdagen en zaterdagen ook wel wat heen en weer zou kunnen rijden om wat vs player voorbereiding op het internationale weekend te nemen.

7. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Nice!

Gelijk maar ff datum prikken dan?

Werkt aankomende vrijdag voor iedereen?

8. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    ik had met sof voor bb afgesproken, ik check het nog ff met hem! wimboldon afgelopen pascal? kom je ook?

9. akebueno

akebueno Well-Known Member

deze vrijdag moet ik gewoon werken, helaas [​IMG] ik kan wel 20 t/m 23 juli een meeting bij mij regelen. dus als er interesse is...moet je maar aangeven welke twee dagen het beste is. is bb al te koop? btw wimbeldon was vet!

10. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Hoe bevalt blazblue twan?
    ben er nog niet helemaal of ik het moet kopen

11. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Blazblue is niet compatible voor euro 360's en komt hier ook niet uit =/ , dus je kan het kopen, maar spelen wordt lastig :p

Ik ben denk ik wel down voor een meet bij jou thuis, Ake. Nog niet 100% zeker.

12. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    bb is denk ik wel de moeilijkste fighter die ik tot nu toe heb gespeeld, in executie maar ook hoe bewegingen te plaatsen. de characters hebben allemaal gekke systemen dat ze een stuk minder toegankelijk maken dan gg of sf. sf4 is echt basic hierbij.

ake, importeer de usa ps3 versie, die heeft een extra dvd vol met strats, combos en tips.

13. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ik ben benieuwd Twan, het ziet er wel leuk uit allemaal [​IMG] .

WTF Jeffry's 46p is special high :X...

14. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Oh narf, typical. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het ook een EU release had. Niet dus. Europa wordt maar weer eens overgeslagen. Je zou van ellende bekant je 360 laten modden.
    maar ja, als ik Twan's post zo lees heb ik al niet zoveel behoefte meer om het te spelen :p

15. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Nog maar net bekomen van de thriller die de mannenfinale op Wimbledon was.....Maar yes, ik ben weer beschikbaar!
    Zo zo...we gaan weer eens naar Harderwijk?

16. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    WTF Jeffry's 46p is special high :X...
    boeie met die startup [​IMG]
    dit raken is misschien 1x ooit voorgekomen bij mij [​IMG]

17. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Nonsense! Halfcirc, dus sowieso gebruiken tegen ETEG, daarnaast kan je dus daarmee mensen pakken die per ongeluk langzaam reageren ofzo..

+ik kan me veel keer herinneren dat ik geraakt werd ermee, alleen fokte je vaak de combo :p.

Vind het wel een erg sterke move, hoor! Safe op block ook :/, Lau's main launcher is 20 frames, maar -15 op block... Hij is dan wel mid, maar op mensen die crouchen krijg je geen combo [​IMG].

Hoe dan ook, geen slechte move! Maar misschien is ie niet superpraktisch. Ik vind zelf het idee dat je een huge combo eet omdat je ETEG de verkeerde kant op doet erg intimiderend...

18. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    ik zeg niets over de slechtheid van de move, alleen dat er van de h* props niet echt vaak gebruik word gemaakt. ik kan me maar een keer herinneren iemand uit z'n 2p ermee geraakt te hebben.

19. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Nee okee, maar het is gewoon een sterke extra voor een move die al erg sterk zou zijn als ie normaal high zou zijn.

20. akebueno

akebueno Well-Known Member

@Twan
    volgens mij zat er een blueray disc bij [​IMG] beetje jammer dat we deze dan niet kunnen afspelen in Europa. ik ga het via import proberen aangezien BB (nog) geen europese release datum heeft...

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice